Sign In

Suggestions & Complaints

الشكاوى والاقتراحات

Emirates Transport seeks to excel in the services it provides to its clients and, as such, is keen to open channels of communication with them to gage their satisfaction and learn from their feedback, to help us to further improve our services.
 
In this context, the Federal Government of the UAE has created a portal to receive all suggestions and complaints. My Gov is a federal gateway designed to receive any feedback on government entities from the general public and administrators, according to global and local best practices.
 
The Federal Feedback Gateway provides the framework for a unified and consolidated administrative work needed to deal with customer remarks and suggestions effectively and efficiently and benefit from them in the improvement of the federal government services, in addition to raising the level of customer satisfaction about the federal government.
 
To post your suggestions and comments you can access: “My Gov”.

تسعى مواصلات الإمارات نحو التميز في تقديم خدماتها للمتعاملين بما يحقق رضاهم ويفوق توقعاتهم، وتحرص على فتح قنوات التواصل معهم والتعرف على احتياجاتهم، والعمل على تبسيط الإجراءات وتطوير الخدمة.
 
وفي هذا الإطار، وضعت الحكومة الاتحادية لدولة الإمارات بوابة الاقتراحات والملاحظات (حكومتي) كبوابة اتحادية مشتركة لتلقى ملاحظات واقتراحات وشكاوى المتعاملين، والإداريين، بناء على أفضل الممارسات العالمية والمحلية.
 
تشكل بوابة (حكومتي) قناة تفاعلية مع جمهور المتعاملين تسهم في تطوير منظومة الخدمات الحكومية الاتحادية، ورفع مستوى رضا المتعاملين عن الجهات الحكومية الاتحادية.
 
للمشاركة باقتراحاتكم وملاحظاتكم يمكنكم الدخول على "حكومتي".

8006006