Sign In

ISO1004 in customer satisfaction management system – 2012

شهادة الأيزو في نظام المراقبة والقياس لأنظمة رضا المتعاملين ISO1004 - 2012

In 2012, Emirates Transport was awarded the ISO1004 Customer Satisfaction Management System from Vincotte Middle East, as part of the Integrates Management System certification. This emphasizes the efforts of the corporation towards increasing customer satisfaction levels and providing the best possible services to them.

حصلت مواصلات الإمارات في عام 2012، على شهادة الأيزو في نظام المراقبة والقياس لأنظمة رضا المتعاملين ISO1004، من شركة (فينسوت الشرق الأوسط)، وذلك ضمن شهاداتها التي حصلت عليها ضمن نظام الإدارة المتكامل، وهذا ما يؤكد جهود المؤسسة المبذولة في رفع مستوى رضا عملائها، وتزويدهم بأفضل الخدمات التي تلبي احتياجاتهم وتفوق توقعاتهم.​​

8006006