Sign In

ISO10002 certification in customer complaints management system -2013

شهادة الآيزو في نظام إدارة شكاوى المتعاملين ISO10002 - 2013

In 2013, Emirates Transport was awarded the ISO10002 Customer Complaints Management System from Vincotte Middle East, as part of the Integrates Management System certification. This emphasizes the efforts of the corporation towards increasing customer satisfaction levels by responding to their feedback with the highest priority.

 حصلت مواصلات الإمارات في عام 2013، على شهادة الآيزو في نظام إدارة شكاوى المتعاملين ISO10002، من شركة (فينسوت الشرق الأوسط)، وذلك ضمن شهاداتها التي حصلت عليها ضمن نظام الإدارة المتكامل، مما يعكس اهتمامها الواضح في تلبية متطلبات متعامليها وحرصها الكبير في معالجة ما يرد منهم من ملاحظات وشكاوى والعناية بمقترحاتهم وأفكارهم المختلفة، في سبيل تطوير جودة الخدمات المقدمة لهم.​​

8006006